Saturday 16 February 2013

Sarang kami jadikan Air Sarang Walit Syifa'

Contoh Rumah Burung Walit

Assalamualaikum

Ada yang bertanya mengapa perlu kita membina begitu banyak rumah burung sedangkan rumah burung sudah pun banyak di Malaysia.

Sebenarnya rumah burung di Malaysia memang banyak namun anggaran 70% rumah burung di Malaysia gagal dan tidak dimasuki burung. Apatah lagi peratusan kekurangan bekalan sarang walit bagi pasaran dunia masih kekurangan 70%. Mengapakah sarang masih kurang sehingga 70% untuk pasaran dunia? Jawapannya mudah,iaitu kerana burung walit tidak hidup di negara-negara lain melainkan di Asia Tenggara sahaja.

Kerana itulah kami sentiasa berusaha memberi peluang kepada semua memiliki rumah burung. Hasil yang diperolehi kami akan beli dengan harga semasa. Kami akan menjadikan sarang burung tersebut sebagai air sarang walit syifa'. InsyaAllah perancangan masa depan kami ingin mengeluarkan produk berasaskan kecantikan pula.

Dengan adanya golongan Islam mempelopori dunia walit ini, maka tidak mustahil ekonomi umat Islam boleh berkembang maju dengan jayanya. InsyaAllah doakan tuan-tuan dan puan-puan. Marilah kita menjadi ummat yang mantap dan berjaya.

CREDIT TO: Sifu Walit 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...